באמצעות
תוכן
ב-Conceptus, אנו מתמחים ביצירת מיתוג מקצועי ומרשים על ידי יצירת מדיות מגוונות ברשת. התכנים שלנו כוללים כישורי כתיבה, יצירות בינה מלאכותית, ויכולות עיצוב ועריכת וידאו מתקדמות. אלו רק חלק מכלי היצירה שלנו, אנו מציעים שילוב מתקדם של ידע בשיווק דיגיטלי, מדיה וויזואלית ופיתוחי תוכנה, כדי ליצור תדמית מקצועית שתייצג את העסק שלך בכבוד רב ברשת. אם את/ה מחפש/ת חווית שיווק מקצועית, חדשנית וייחודית, הגעת למקום הנכון.
מיתוג ברשת
כמו בעולם שלנו, גם ברשת האינטרנטית צריך להתאים את עצמך למקום שנוכחים בו. Conceptus בעלת ניסיון עם מגוון הרשתות המובילות ברשת ותעזור לכם לייצר את התוכן המתאים עבור כל רשת, תוך שמירה על איכות מקסימלית והתאמת התוכן אל הקהל ברשתות של העסק שלך.
כל רשת חברתית
והתוכן שלה
יצירת תוכן עבור Instagram
1350 px
1080 px
הקהל ב-Instagram
Meta רכשה את הרשת החברתית Instagram באפריל 2012 לאחר שהייתה במגמת עלייה גדולה שכללה הצטרפות של הרבה משתמשים צעירים. כיום הרשת מונה משתמשים בכל הגילאים כאשר קבוצת הגיל הפופלרית ביותר בה נכון לשנת 2024 היא 18 עד 24 שנים, קצת מתחת ל-Facebook וקצת מעל ל-TikTok. אנשים, עסקים וחברות מכל רחבי העולם מתחזקים פרופיל ברשת ובכך יוצרים ומגבירים חשיפה ללא גבולות, ברשת שבה יש מקום לכל אדם ולתחום העיסוק שלו. פרסום תוכן וקידום בצורה נכונה יכולים להפוך באמצעות Instagram אנונימים לסלבים, וסלבים לסלבים עולמיים. Conceptus יודעת לנתח את הקהל העסקי שלכם ב-Instagram ולהביא לשיפור ממשי באמצעות תוכן מתקדם וחדשני שיעזור בקידום החשיפה והאינטרקציות של העסק שלכם עם הקהל לקוחות שלכם ברשת החברתית.
יצירת תוכן מותאם
התאמת התוכן ל-Instagram כרוכה בהתאמה טכנית שדומה לשל Facebook, עם גדלים זהים ופחות אזורים ברשת. נוסף על ההתאמה הטכנית, חשוב ליצור ולהתאים לעוקבים שלכם תוכן שמדבר אליהם. כחלק מהמידע שחושפת הרשת, אפשר להסתכל על סטטיסטיקות בחשבון ולזהות תוכן ופעולות שעובדים טוב יותר בעמוד שלכם. Instagram אף מציעה לחשבונות לשנות את הסוג שלהם ל"חשבון עסקי" ולקבל נתונים נוספים אודות חשיפה מדוייקת ואינטרקציות עם התוכן שלכם. לאחר שיוצרים תוכן שמותאם ל-Instagram באיכות הגבוהה ביותר ולקהל שלכם ברשת כפרט, אפשר לפרסם ולהתחיל במסע שלכם לעבר התוכן המוצלח והמושך ביותר.
יצירת תוכן עבור Facebook
1350 px
1080 px
הקהל ב-Facebook
כשיוצרים תוכן, חשוב לדעת עבור מי הולך להיחשף אליו כדי לדעת איך לפנות אל הקהל ולהעביר את המסר בצורה יעילה. אחד הנתונים המובהקים ביותר בנוגע לקהל ב-Facebook מלבד היותו הקהל הגדול ביותר ברשת חברתית אחת, הוא הגילאים שנוטים להיות קצת יותר גדולים ביחס לשאר הרשתות. קבוצת הגילאים הנפוצה ביותר ב-Facebook נכון ל2024 היא 25 עד 34 שנים, וכן היא הרשת הפופולרית ביותר בקרב המבוגרים ככלל בהשוואה לשאר הרשתות החברתיות המובילות. הנתונים האלה אמנם מהווים חיסרון לעסקים שפונים אל קהלים צעירים, אך כרשת החברתית הגדולה בעולם עדיין ניתן למצוא ב-Facebook גם את שאר קבוצות הגילאים ובהפרש של אחוזים בודדים. מנגד, קהל בקבוצות גילאים גדולות יותר הוא יתרון לעסקים שמחפשים לקוחות פוטנציאלים כאשר הקהל הצעיר לא תמיד בעל יכולות כלכליות מתאימות או שאינו מתאים עבור העסק.
יצירת תוכן מותאם
היצירה הטכנית של הפוסט מתחילה בהתאמה טכנית אל הגודל שמומלץ עבור המקום בו מפרסמים את הפוסט. כך לפי ההמלצות ב-Meta עבור Facebook צריך להתאים 1,080 x 1,350 פיקסלים ואילו לסטורי בגודל של 1,080 x 1,920 פיקסלים. יש צורך בביצוע התאמה לפי אזורים נוספים ב-Facebook ולפי סוג המדיה כדי לשמור על איכות מרבית של תמונה או סרטון בפוסט ב-Facebook ולהעביר את המסר בצורה הברורה ביותר. עכשיו צריך לבחון את התחום שלך ולנתח את הקהל בעמוד העסק שלך, וליצור פוסט שימשוך את תשומת הלב של האנשים שיחשפו אל הפוסט. אנו מציעים יצירת תוכן עבור Facebook במגוון תחומי העיסוק, ויודעים לעשות את הפעולות שנדרשות בשביל ליצור מדיה איכותית שתמשוך ותשמר את הקהל העסקי שלכם. שירותי התוכן כוללים כתיבה, צילום, עריכה, ואף שימוש ביצירות בינה מלאכותית. בהתאם לעסק והתחום שלכם, נתכנן יחד את סוג המדיה הנכונה וניצור תוכן איכותי ב-Facebook באופן שוטף לקידום העסק שלכם.
יצירת תוכן עבור Youtube
1080 px
1920 px
הקהל ב-Youtube
Youtube היא פלטפורמה שמכילה סרטונים לכל קהל וגיל, החל מסרטונים לגיל הרך ועד לסרטוני למידה במוסדות הלימודים, הדרכות, ומוזיקה בכל גוון. כל אדם ועסק יכול לעשות שימוש ב-Youtube בהתאם לצרכיו, ולפרסם את הסרטונים שיפיקו לו תועלת עבור הקהל ב-Youtube. אפשר לפרסם גם את הסרטונים בצורה פרטית, ללא קידום ולשימוש אישי שלך ושל האנשים שתבחר באמצעות שיתוף קישור או הגבלת צפייה לחשבון ה-Google שלהם. כלים אלו מביאים את רוב יוצרי התוכן בעולם לפרסם את התוכן שלהם בפלטפורמה ולנסות לחשוף את התוכן שלהם לכל אדם שמגיע אל Youtube וצופה בסרטונים בתחום.
יצירת תוכן מותאם
הממשק ב-Youtube מאפשר לצפות בסרטונים בכמה דרגות איכות, החל מ240p ועד ל4320p (8k) כאשר האיכות המקסימלית היא איכות הסרטון שהועלה בפועל. לכן חשוב להעלות סרטונים שצולמו ונערכו באיכות מקסימלית, אך לא תמיד הדבר מתאפשר בשל חוסר ציוד, משאבים ויכולות עריכה לשיפור האיכות. האיכות המומלצת לרזולוציית הסרטונים ע"י Youtube היא ביחס 16:9, עם סטנדרט HD (1280 x 720 ו1920 x 1080) שכבר נתמך בצורה נרחבת ע"י מכשירים ומסכים בעולם והוא הבחירה המינימלית המועדפים ע"י רוב הגולשים שמחשיבים איכויות ברזולוציה קטנה יותר לירודות. אצלנו ב-Conceptus האיכות המקסימלית בסרטונים היא סטנדרט, מה שמאפשר לקהל לצופים ליהנות מצפייה באיכות גבוהה וחדשה של תוכן מקורי שנוצר והותאם בדיוק בשביל העסק שלכם.
יצירת תוכן עבור TikTok
1920 px
1080 px
הקהל ב-TikTok
כל מי שהספיק להעביר קצת זמן באפליקציית TikTok וודאי הבין בנוכחות צעירה ולא בכדי, TikTok היא הרשת החברתית עם אחוזי הקהל הגדולים ביותר לגילאים מתחת ל18 ביחס לשאר הרשתות החברתיות המובילות. עם זאת, TikTok גם רושמת את מגמת העלייה הגדולה ביותר בקהל מבין המתחרות ורשומים בה מעל למיליארד וחצי משתמשים בגילאים שונים, הנמשכים לתחומי עניין שונים ומגוונים. בדרך הזו האלגוריתם של האפליקציה יביא אתכם לאט לאט לתכנים שרלוונטיים אליכם תוך למידה של ההעדפות שלכם והתחומי עניין שאתם נמשכים אליהם. האלגוריתם מוסיף ומקדם את התוכן באפליקציה על פי טרנדים חולפים שמוצגים גם הם על פי תחומי העניין של הקהל.
יצירת תוכן מותאם
הסרטונים בTikTok מותאמים בעיקר לנייד, ברזולוציית 1920 x 1080 ויכולים להיות באורך של עד כ10 דקות. למרות זאת, מומלץ להעלות סרטונים באיכות הגבוהה ביותר ובאורך של 15 שניות עד דקה בלבד כדי לשפר את החשיפה בפיד "For You" שמקדמת האפליקציה. ישנן פעולות נוספות שאפשר לעשות כדי לשפר את החשיפה כגון יצירה ושימוש בסאונד לפי הטרנדיים הנוכחיים. ב-Conceptus יש לנו את הכלים לעזור לכם ליצור תוכן איכותי עם בסיס טוב לקידום וחיבור מוצלח לטרנדים שרצים עכשיו ב-TikTok בארץ ובעולם.
יצירת תוכן עבור Linkedin
1080 px
1080 px
קהל ב-Linkedin
ב-LinkedIn תוכלו למצוא את הקהילה המקצועית הגדולה ביותר בעולם. זו פלטפורמה שמסייעת לחברות ולעסקים לקדם את עצמם ולהתרחב בדרך שלא ניתן היה לעשות בעבר. באמצעות הפרופיל האישי שלך והקשרים שאתה בונה עם אנשים מקצועיים בתחומך, אתה מקבל גישה למגוון רחב של הזדמנויות. הקהילה ב-LinkedIn מאפשרת לך להתחבר עם מומחים, יזמים ומנהיגים מתחומים שונים, מה שיכול להוביל לשיתוף פעולה עסקי מוצלח. הפלטפורמה מציעה גם את כלי השיווק והפרסום המתקדמים שיכולים לעזור לך לקדם את העסק שלך. באמצעות פרסומות ממומנות ב-LinkedIn תוכל להציג את המוצרים והשירותים שלך בפני קהל יעד מדויק, המתעניין ומתאים לתחום העיסוק שלך. זהו אחד מאמצעי הפרסום היעילים ביותר כיום, כאשר אתה ממקם ומשתף את החזון העסקי שלך במרכז תשומת הלב של הקהל המקצועי שלך.
יצירת תוכן מותאם
בפלטפורמה הגדולה בעולם לאנשי מקצוע, חשוב להגיע עם תדמית מקצועית שתיצור נוכחות ב-Linkedin, במיוחד כשמיטב אנשי המקצוע העוסקים בפיתוח, עיצוב וקידום נמצאים שם. אנשים בעלי ניסיון יוכלו להבחין בתדמית מקצועית ומדוקדקת ויקבלו גם ממנה רושם גם כלפי העסק שלכם. הפלטפורמה מציעה להעלות פוסטים במגוון צורות כגון תמונות יחידות או מרובות ברזולוציית ריבוע (1080 x 1080) או Portrait ברזולוציה מומלצת של (1920 x 1080). יש להסתכל על המאמר המלא ב-Linkedin כדי ללמוד על שאר סוגי הפוסטים והרזולוציות המומלצות עבורם, שנתמכים באופן נרחב באזורים שונים בפלטפורמה כגון מאמרים, סטורי, באנרים ועוד. הפלטפורמה גם תומכת בסוגי קבצים שונים כגון PDF וDOCX לקבצי קורות החיים של המועמדים. Conceptus יודעת לייצג בכבוד אנשים ועסקים משני צדי הפלטפורמה, ויכולה להפיק תועלת רבה במציאת מועמדים מתאימים עבור עסקים ומציאת משרות מתאימות עבור מחפשי העבודה, וכן להגדיל את החשיפה בפלטפורמה באופן גורף ומשמעותי.